ZWROTY, REKLAMACJE I WYMIANY

Będąc Konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy drogą mailową lub w drodze oświadczenia złożonego na piśmie, wysłanego wraz ze zwracanym towarem bezpośrednio na adres: Nolla.pl, ul. Kluczewska 98a, 32-310 Chechło. Zgodnie z art. 30 ust 3 Ustawy o prawach konsumenta.

Formularz odstąpienia od umowy znajduje się na dole tej strony lub można go pobrać tutaj.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W razie prawidłowego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą.

Są Państwo zobowiązani do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym poinformowali Państwo o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić bezpośrednio na podany adres Nolla.pl, ul. Kluczewska 98a, 32-310 Chechło, w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Nadawca. Sklep nie przyjmuje paczek na koszt adresata, za pobraniem oraz przesyłek nadanych do paczkomatu.

Towar niebędący pełnowartościowym towarem, noszący ślady użytkowania, zostanie odesłany niezwłocznie do Nadawcy - zwrot nie zostanie uznany.

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Państwu poniesione koszty. Jeżeli wybrali Państwo sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, wówczas Sklep zwróci Państwu koszty najtańszej możliwej przesyłki.

Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sklep przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użyli Państwo podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie będzie to możliwe, Sklep skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu pieniędzy. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem.

Wymiana towaru odbywa się na zasadzie zwrotu produktu i złożenia nowego zamówienia.

 

Zwrot należy wysłać na adres:

NOLLA.PL                         
Kluczewska 98a
32-310 Chechło

 

Pobierz formularz